SOMMERLEIR PÅ OGNATUN 2025
Siden ikke alle voksenlederne er på plass enda så legger vi ut et begrenset antall billetter. Deltakere tar vi inn fra ventelisten fortløpende, etterhvert som flere ledere kommer på plass. Det skader med andre ord ingenting å melde seg på og komme på venteliste 😉 I hver leirpåmelding holder vi også av noen plasser til de som ikke har vært på leir før.
I påmeldingen må dere velge aktivitet. Deltakerne kan velge om de vil være med på dans eller uteaktiviteter under leiren. Dansegruppa vil lære en koreografi fra Dancetv sammen med noen av lederne. Dansen kommer til å fremføres for de andre barna under leiren. Utegruppa skal ha diverse aktiviteter utendørs.
For mer generell informasjon om betaling, avmelding, forsikring og støtteordning – se lenger ned på denne siden.
Sommerleir 1 2.-4. kl. 23.-25. mai
For å komme til påmeldingen: trykk på bildet
Påmeldingen åpner 21. april
Påmeldingen stenger 12. mai
Pris: 1310/1510 kr
medlem/ikke medlem
(Du kan bli medlem i Leirklubben ved påmelding)
Sommerleir 2 5.-7. kl. 13.-15. juni
For å komme til påmeldingen: trykk på bildet
Påmeldingen åpner 12.mai
Påmeldingen stenger 2. juni
Pris: 1310/1510 kr
medlem/ikke medlem
(Du kan bli medlem i Leirklubben ved påmelding)
Generell informasjon:
Arrangementet må forhåndsbetales i påmeldingen. Enten via vipps eller med kort. Blir det vanskelig å betale for arrangementet med en gang, ta kontakt med kretskontoret og vi hjelper med påmelding for faktura.
Avmelding
Ved avmelding MÅ det meldes fra til rogaland@imf.no
Vi har nå gått bort fra å håndtere avmeldingsgebyr til heller å tilby forsikring. Billettforsikringen er valgfri og koster 10% av bestillingsbeløpet. Du får derfor ingen refusjon direkte fra oss, du må selv håndtere forsikringen direkte med Tryg.
Forsikring
Mot slutten av påmeldingen kan du selv velge om du ønsker alternativet «ja» eller «nei» med tanke på kjøp av forsikring. Med billettforsikring får du en trygghet om at du kan få tilbake hele beløpet for billettkjøpet dersom det skulle oppstå situasjoner som sykdom, transportproblemer på vei til arrangementet, eller andre uforutsette hendelser som hindrer deg i å delta. Kostnaden for forsikringen utgjør 10% av bestillingssummen og gjelder fra kjøpstidspunktet og frem til arrangementet starter.
Når en deltaker kjøper forsikring, inngår de en avtale med Tryg. Etter kjøpet vil de motta en e-post med instruksjoner om hvordan de kan bruke forsikringen dersom behovet skulle oppstå. Deltakeren tar da direkte kontakt med Tryg. Alt som angår økonomisk oppgjør håndteres mellom Tryg og billettkjøperen.
Det er viktig å merke seg at forsikringen kun er gyldig dersom den er betalt!
Støtteordning
Vi har ordninger for at familier som ikke har økonomisk mulighet til å sende sine barn på leir kan få støtte til dette. Dersom du ikke har mulighet til å betale for at barnet ditt skal få reise på leir, ber vi deg ta kontakt med oss på kontoret. Vi kan støtte inntil to leirer per kalenderår for hver person.
Send en søknad på mail til roglanad@imf.no med:
1). Navn på den det søkes om støtte for.
2). Hvilket arrangement det søkes om støtte for.
3). Hvor mye det søkes om støtte for (hele beløpet eller deler av det, og da i tilfelle hvor mye av beløpet).
4). Grunngiving for hvorfor det søkes om støtte.
Ved spørsmål kontakt:
ImF Rogaland
mail: rogaland@imf.no
tlf: 51793880
Kontortid: 9.00-15.00